8 Ocak 2009 Perşembe

Feanor, the MİM manyağı...

Damarlarımda kan yerine kahve aktığını hissettiğim; günde üç öğün sade-şekersiz nescafe ve burnlerle beslendiğim şu sınav döneminde (bkz: üstteki fotoğraf), 3 adet mim aldım efendim. Neyse ki 2si aynı, 2 adet mim ile kafanızı şişireceğim; ama fark ettiğim bir şey var ki keyifli yazılarım genelde mimlerden oluşmakta, bakalım bu yazı nasıl olacak, hayırlısı.

Pek bi sevgili Esrik Öfke; "Blog yazmayı bırakmayı düşünür müsün?" diye sormuş bana.

Hayır :D Çünkü günde neredeyse 18 saat boyunca açık blog; çılgınlar gibi okuyorum ve yazıyorum. Eskiden kendime yazardım arada sırada ama burayı açtığımdan beri hep yazasım geliyor; hatta sırf bu yüzden Beenmaya ve Thesaurus'un önerisiyle gittim kendime defter aldım, otobüste, hedede hödöde aklıma gelirse açıp yazayım diye; nitekim yazıyorum, hatta yazılarımda da bahsediyorum bordo günce olarak; aramızda duygusal bir ilişki gelişti zaten, arada kendimi sayfalarını okşarken buluyorum falan. Neyse. Budur yani cevabım; blogu çok seviyorum ve kesinlikle kapatmayı düşünmüyorum :)

gayyor ve eğreltiotu beni anketimsi bir mimle mimlemişler. Soruları yazmayacağım, cevapları vereceğim. Topu kimseciklere atmayı düşünmüyorum bu seferlik çünkü. Yazıktır günahtır, sınavları vardır insanların; ya da sınav hazırlıyorlardır mesela... (karoshi =) ) Soruları yazmayacağım için bir "Introduction to Feanor" yazısı olacak gibi hissediyorum, kısmet...

*'Halet-i ruhiye' ve 'mütemadiyen' kullanmayı sevdiğim kelimeler benim, 'her daim' var bir de. Eğreltiotu, senin en sevdiklerinden mamafihi sevmem pek. :P Ama nefret ettiğim kelime yok sanırım.
*Beni aşk heyecanlandırır, ve evet obsesyonlarım öldürür bu heyecanı genelde (ya da biter falan.) En sevdiğim ses Şebnem Ferah'ın sesidir, her daim duyayım, kendimden geçeyim, 32 dişimi gösterip sırıtayım, ya da tanrıçamı dinlerken oturup ağlayayım isterim. Nefret ettiğim ses tikicanların sesidir, çekemiyorum.
*'Büyüyünce' doktor olmak istemezdim, kan görünce bayılan tiplerdenim. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? denmiş; ben kahve falı bakabilmeyi isterdim, çok da doğaüstü bir istek olmamalı, adam gibi bakan çok insan tanıyorum çünkü, hepimiz Heroes olamayız, olmamalıyız. Kendim olmasaydım ise Mehmet Günsür olmak isterdim. Buradan sıcacık 'sevgilerimizi' yolluyoruz kendisine.
*Hayatım boyunca hep İsyanbul'da yaşamak istemişimdir, neden bilmiyorum, aşığım buraya.
*En önemli kusurum, herkesin benim düşündüğüm gibi düşündüğünü zannetmem. Benim düşündüğüm gibi düşünmelerini istemiyorum, dikkatinizi çekerim; zaten öyledir diyorum, bu daha kötü.
*Bana en fazla keyif veren kötü huyum son zamanlarda sigara.
*Kahramanım Sandman. Seviyorum, tapıyorum, rüyalarıma hep o gelsin istiyorum! :)
*En çok siiiiiktir! derim ben küfür olarak.
*Şu anki ruh halim uykulu, beynimi çıkarıp masaya koymuş gibi hissediyorum. Bana bakıyor, gülümsüyor, hayırdır inşallah, hey!
*Hayat felsefemi "Hayat sevince güzel, sevince tatlı günler, bir kuşu kelebeği, bir taşı sevin yeter" gibi harikulade sözleri içinde barındıran Ayşecik şarkısı gerçekten iyi özetliyor.
*Mutluluk rüyam sevgilimle mutlu mesut yaşamak, çok klasik, ama güzel bence. Mutsuzluğun tanımı ise benim için yalnızlıktır; yalnız kalmaktan hep çok korkmuşumdur, tutunacak dostlar lazım bana, hayat enerjim onlar benim :)
*Nasıl ölmek istersin? diye sorulmuş, intihar edeceksem ilaçla ya da ilk ve son defa altın vuruşla, keyifli keyifli falan. Doğal yolla öleceksem uykumda.
*Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı'nın size kapıda ne söylemesini istersiniz? diye sorulmuş en son. Şimdi ölürsem ve cennet varsa; benim yerimin orası olacağını pek sanmıyorum. Ama piyango bana çıkmış ve hak kazanmışsam eğer, "Gel gel erkek huriler de var burada" denmesini tercih ederim galiba :)

Gayet uzun bir yazı olmuş. Umarım memnun edebilmişimdir efem. Çok laubali bir entry oldu ama neyse. Birkaç güne depresifliğime geri dönerim nasıl olsa.

Sevgilerle :)

17 yorum:

Damlo dedi ki...

başarılar sınavlarındaaa benimki de yaklaşıo :((((((((

Brajeshwari dedi ki...

Bence çok sevdim bu mimi okumayı..Hiç te laubali bulmadım, samimi ve sıcaktı ."Hayat sevince güzel, sevince tatlı günler, bir kuşu kelebeği, bir taşı sevin yeter" sloganına bayıldım. Lütfen bunu devam ettir dilerim..
Bir de cennette Erkek Huriler değil, Nuriler var mış.. :)

Sevgiler.....

feanor dedi ki...

//eğreltiotu: ben vize oluyorum hala biliyor musun! eşek okulum!

//Brajeshwari: 74329873219879 defa izledim o filmi ben; ezbere biliyorum o kısmını :) Nuriler var mı gerçekten? oha heyecanlandım resmen!! :D

teşekkür ederim :)

bariisss dedi ki...

Hani kahve falı bakabiliodn sen yalancı! bak yine alındım :D

feanor dedi ki...

//barış: o fal normalde bakamadıklarımdan olmayacak; sana özel fal çünkü o :D

kelebenk dedi ki...

uykuda ölüm istiyoruz... korkuyorsak hiç uyumıycaz sanırım....

ama zamanı gelince o uykuya huzurla varıcaz...

ayrıca mehmet günsur o yeah:D

feanor dedi ki...

//kelebenk: di mi di mi? :D

pRncfRn dedi ki...

Ben de sınav dönemi yüzünden aynı vaziyetteyim. Kahve ve yemek almıyor midem, ah sigara tabi bir de.

Aşk heyecanlandırır, sonra öldürür.
Sevgiler.

feanor dedi ki...

//pRncfRn: aşk heyecanlandırır sonra öldürür, evet. Kedi gibiyiz ama yine de, çok canlıyız. son cümleye neyse ki mi eklemem lazım ne yazık ki mi bilemedim. :)

sevgiler sana da :)

Damlo dedi ki...

yuhannes burgeross okuluma bi kez daa aşık oldum saol :Pp

feanor dedi ki...

//eğreltiotu: 30 ocakta bitiyor be benim finallerim :D millet yeni döneme başlıyor o sırada :D neyse işte, kısmet. :D
evet, benimle konuşunca daha bi çok seviyor insanlar okullarını XD

Emre KORLU dedi ki...

ama oldu mu şimdi kolaya kaçmışsın:)çok teşekkürler:)

{She's the wonderland}・・・♥ dedi ki...

benim finallerim bitti HAHAHAHHA.

feanor dedi ki...

//gayyoooor: kolaya mı kaçmışııım? yaaa kaç satır yazmışım bak; en uzun yazım bu oldu, kolaya kaçtı diyor bi deeee! :)

feanor dedi ki...

//21.5:
sen git mandalina ye! :'(

beenmaya dedi ki...

yav bende üzerimdeki 3 mimden birini sana birini uğura birini de laröshi'ye yollamayı düşünüyordum ama hepinizin işi başından aşkın. ilkini es geçtim ama diğerleri için söz veremem :))

bu arada sen ders çalışıyor musun bakayım :))

feanor dedi ki...

//beenmaya:
hayır hayır; şimdilik yollama bana
29 ocaktan sonra keyifle kabul edebilirim :)

evet çalışıyorum. ama çok çalışmam gerek daha çooook!

öptüm seni :)