5 Ocak 2009 Pazartesi

Görmüyorum-Duymuyorum-Konuşmuyorum; Yazıyorum...


Hayatımdaki en güvendiğim insanlar bile bana yalan söylüyorsa; ben dostluğun hala var olduğundan, ya da hayatımdakilerin her daim hayatımda kalacağından nasıl ‘bu’ kadar emin olabilirim ki?

Başıma ahlak polisi kesilip değer yargılarımı sorgulamaya cür’et eden ortam ibnelerinden, “Tüm kapılarımı açtım sana!” derken sırlarını halının altına itelemiş eski sevgililerden; gözümün içine baka baka, gözüne bakışımla onun yalan söylediğini anlayacağımı düşünemeden, yalan söyleyen on yıllık eski dostlardan bunaldım, sıkıldım; onlar yüzünden paramparça oldum, yeter!

Artık kimseyi değil kendimi suçluyorum! Bu kadar mal olduğum için; herkesi bu kadar kolay sevdiğim için, herkesin hayatında yer almak istediğim için, seçici olamadığım için, ayırt edemediğim için..! Bir de beceremediğim bunca eylemle birlikte, bu kadar kırılgan olmayı becerebildiğim için; her gidenin ardından benliğimi oraya buraya savurduğum için, ezilip büzüldüğüm için, iki büklüm ağladığım için..!

Bir İsveç rüyasına uyumak istiyor artık bedenim; belki ‘orada’ biraz olsun büyüyebilirim.

13 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Bazen bazılarının gitmesi gerekir.Bırak gitsinler.Kızma kendine böyle.. Her zaman aynı olmaz yol arkadaşlarımız.Bazen değişirler..Bazen zor giderler, bazen aniden, bazen kötü izler bırakır gidişleri.. Hepsi birşey öğretir sana aslında.. Bugün ne öğrendiğine bak sadece..Kızma ve Küsme..

Sevmeye devam et..Çünkü seni anlayan şeffaf ve sıcak insanlar çıkacaktır karşına..Bu kadar da üzülme.. Olmuş bir kere..Bırak olsun.Tamam de..

Sevgilerimi yolluyorum sana..

feanor dedi ki...

//Brajeshwari: Elimde değil benim sevmek zaten; farkında olmadan bir bakmışım çok değerli olmuş tanıdığım yeni insanlar bile. Normalde mutluyumdur da bundan dolayı; kolay seven bir insan olmaktan dolayı..

Bazen, hep değil, öyle bir an geliyor ki korkuyorum etrafımdakilerden. Sakinleşiyorum sonra, geçiyor; devam ediyorum nasılsam öyle olmaya. Ama sanki kısır bir döngüymüş gibi geliyor yaşadıklarım/yaşayacaklarım; bu fikir çok ürkütücü işte.

Teşekkür ederim sevgilerin için; iyi geldiler :)

ESRİK dedi ki...

Hayırlara vesile:)) Mimin var:))

Ozan Kayra dedi ki...

adam locke ne demişti tekrar hatırlayalım:

"homo homini lupus"

yani insan insanın kurdudur.

bi de sandman in başından bi alıntı daha:

"hiçbir yerde sonsuza dek kalmak zorunda değilsin" (edwin paine)

feanor dedi ki...

//thesaurus:

O zaman Dream hepimizi kutsasın altın toz zerrecikleriyle. En azından rüyalarımızda olalım olmak istediğimiz her yerde.

İnsan kurdudur insanın belki; ama Morpheus'a güvenebiliriz değil mi?

Sağol.
:)

Ozan Kayra dedi ki...

ebedi olanlar bizim anladığımız gibi yapmaz iyilikleri. biz ne istiyorsak onu yaparak yardım ederler. bu yüzde dileğini dilerken dikkatli ol.. ;)

feanor dedi ki...

//thesaurus:
yapan Morpheus olsun; her türlüsüne razıyım ben :P

beenmaya dedi ki...

sen devam et olduğun gibi. seni kaybetmeyi seçenler yüzünden eksilme sakın. çünkü seni çoğaltacak insanlarda var ve hep olacak etrafında. seninde birlikte çoğalacağın insanlar...

(ben gibi dese miydim acaba :))

feanor dedi ki...

//kırmızı'm güvercin'im :)
de! :)

pRncfRn dedi ki...

Suçlama torbana beni de atar mısın? Bi' zahmet, lütfen.

feanor dedi ki...

//yağmurun prensi: hangi kısmına atıcam peki seni torbanın? :)

pRncfRn dedi ki...

Hepsini ben de yaptım, yerin önemi yok:)

feanor dedi ki...

//yağmurun prensi: attım o zaman torbaya seni. iki ettik. buluruz başkalarını elbet :)