9 Mart 2009 Pazartesi

İllegalimsi Toplantı Ardından...


Bir gün önceden pat diye karar aldık ve toplandık. Önce sayıca az olacağız diye korkuyorduk ama sonra mutlu olduk; gelemeyiz diyen insanlar bile gelmişlerdi çünkü. :)

İşte sadece blogtan gelenlerin listesi:

- ben :P
- eğrelti
- yasmi
- beenmaya
- kelebenk
- prince of rain
- cimbakuka
- esrik öfke
- yalnızlık okulu
- nostatic
- karoshi
- bugünü yaşama arzusu

buraya +5 ekleyiniz efem :) istemeyenler olur diye yazmadım kim kimi getirmiş :P Dedikodu olmasın :P

amaaan; tamam hadi veriyorum adresi; şuradan gidin bakın fotolara :P

kim kimdir diye sormayın ama; aaaa bu kadar da hazırcı olmayın canım! :D

Gelecek görüşmelerde sizi de bekleriz; öyle "yaaa çok eğlenmişsiniz içim gitti demekle olmuyor, hıh!" :P

Herkese kucak dolusu sevgiler :)

PS: Mayaaaa'm İsveç'e ne zaman kaçırayım seniii???

17 yorum:

kelebenk dedi ki...

pişman değilim gene olsun gene yaparım.

eğreltiotu dedi ki...

aynen ben de yabarım valla :D:D

feanor dedi ki...

olcak yakında kelebenkim :D

feanor dedi ki...

eğrelti :D ok anlaştık; senin avniş de gelr gelecek sefere hem :)

кıямızıℓı dedi ki...

nispet yapar gibi koyun fotoları ohhh..

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Sanki haftaya cumartesi yen, kokular geliyor dostlar :)))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Kardeşim çok pis mim pası atarım haberin olsun işte güzel bir vücut çalımıyla sana paslıyorum yeni mimini hayırlı uğurlu olsun....

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Bizi de çağırsaydınız :)

feanor dedi ki...

//yalnız insan: bana da geliyor :)
bi de sağol mim için :)

//recep hilmi tufan: blogtan yayın yaptık vallahi, daha ne yapalım? gelecek sefere yine duyuracağız, beklemede kalın :)

Harun dedi ki...

Bi sonrakisine bende geliyim mi :P

feanor dedi ki...

//harun: duyurusu gene yapılır blogtan, bekleriz efendim :)

Zeugma dedi ki...

Gözlerinizi niye bantladınız yaa ? :))
Şu aradaki kelebenk işte,sanki bilmiyoruz :D
İmrendim size. Çok güzel yapmışsınız.Tebrikler..

feanor dedi ki...

//Zeugma: illegal toplantı ya; o bakımdan :)))
Gelecek sefere sizi de bekleriz efendim :)

Zeugma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
feanor dedi ki...

//zeugma: yaşlı diilim beeğn :P

Zeugma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
feanor dedi ki...

//Zeugma: 23üm ben hıh :P

güzel güzel :P hem neye benzediğim de anlaşılmıyor :)))