13 Mart 2009 Cuma

GALİBA GİDİYORUM!!!! :D


Erasmus sınavından 95 almışım! 95 almışım layyyyyyyn! :D:D

27 Mart'ta asılacak listede büyük ihtimalle 2. olacağım. Yani %99.9 hibeli gidiyorum okur!!!!

Okuuur! Şu an kalbim nasıl atıyor, yüzümde nasıl bir gülümseme var, böyle elim nasıl titrek tahmin edemezsin.

Tam 1 koca sene! Beni bekle İsveç! :)

Herkesi çok seviyorum :))))))

45 yorum:

Böcek dedi ki...

ee süperr:D
hayırlı olsun o zaman:)

feanor dedi ki...

//böcek: olsun olsuuun! :)))

eğreltiotu dedi ki...

telde kutlaştık ama bi de burdan yazayım haha bilögmanyakı olarak.

tebriks kuzum tebriks. git enişteme göz kulak ol :D:D

feanor dedi ki...

//egrelti: bence enişten bana göz kulak olsun buna ne diyosunn :))))))

Cimbakuka dedi ki...

Süperisn kardşeim süpersin...

LÂL dedi ki...

yavru kuşşş... nasıl sevindim bilsen...
off yaaa.. çocuk gibi oldum.. harika ve yüzümde en az seninki kadar koca bir gülümseme... ÖPÜYORUMMMMMMMM

feanor dedi ki...

//cimbakuka: yarın kadehleri tokuştururuz co!

//LaL'im: yirim ben senin gülümsemeni :))

pRncfRn dedi ki...

tebrikler efendim bekliyorum sonucu : )

SeRiOuuS dedi ki...

tebrikler başarılarr :)

feanor dedi ki...

//pncr prns: sağolasın :)))

//serious: teşekkür ederim :))

Evren dedi ki...

onur süper bir haber bu...keyifle git keyifle gel.

feanor dedi ki...

//evren: teşekkür ederiiiim :) ağustosa kadar buralardayım :D gelecek blogmaniaLara sen de gel ki tanışalım seninle de :)))

Karōshi dedi ki...

Well-done Feanor.. Proud of you too:) I hope we can meet in Stockholm in the summer!

Karōshi dedi ki...

Hmm Ağustos demişsin:( Neyse.. Gene de o güzel şehire yolun düşer illa ki:) Buluşamasak da enyoy it:)

feanor dedi ki...

//karoshi'm: thanks kuzum benim :)))

Bugünü Yaşama Arzu'su dedi ki...

Onurcum canım benim çok sevindim:) Öptüm seni:)

feanor dedi ki...

//arzu: ehi :) ben de mutluyum çok :))

ben de seni öptüm :)))

Evren dedi ki...

onur gelebildiğim ilk tarihde seninle mutlaka tanışacağız merak etme :) sevgiler...

Bekriya dedi ki...

e gözün aydın güzel bi haber :)

feanor dedi ki...

//evren: tamam bekliyorum ben :))

//bekriya: teşekkür ederim :)

Brajeshwari dedi ki...

Bu sonucu biliyorduk:)
İşte insan mutlu olmak için emin olmak istiyor sadece...

Güzel oldu.. Herşey istediğin gibi ilerliyor...Daha da güzel olacak..:)

öper ben, kutlama niyetiyle..:)

feanor dedi ki...

//brajeshwari'm: :)) dolunayın ve senin meleğinin çok etkisi oldu farkındayım :)

seviyorum seni çok :)

Siminya dedi ki...

isveç soğuktur, kızları şişko, oğlanları gay, ağaçları kalın, makarnası pahalı, yollar fok balığı doluymuş gitme sakın :)

ne zekiymişin behh 95 fiyuvv

feanor dedi ki...

//Siminya: çok güldüm senin yorumuna :D
İsveç'in soğuk olması harika; bir adanalı olarak kara hasret büyüdüm hep, belki doyarım kara.
Kızları kilolu olabilir; iyi birer arkadaş olacak zaten hepsi bana.
Erkeklerinin gay olması benim için süper bir şey, ben de gayim zaten :P
Ağaçlar ve fok balıklarını bilemem; ama 600 euro verecekler her ay; biraz da benim gelirim var, idare ederim artık isveçlerde XD
hahaha hala gülüyorum "...oğlanları gay..." :D

Siminya dedi ki...

sende mi gaysin :) benim tüm arkadaşlarım gay ya lütfen teker teker geyin feanor :))) iyi iyi sevişin sevişin

feanor dedi ki...

teker teker geyin XD sadkjlkdjadsl XD

tamam :D

beenmaya dedi ki...

toplayayım mı bohçayı yani :)))

feanor dedi ki...

//maya'm: hahahha topla güzelim topla :))) bir sene kalıp dönelim, sonra ben tekrar gidince alıcam seni gene yanıma,işte o zaman elin sıcak sudan soğuk suya girmiyecek, yediğin önünde yemediğin arkanda olacak; dublex evimizi sen değil 2 adet (biri hetero biri gay olmak üzere) yakışıklı erkek temizleyecek, yemeklerini ben yapıcam ama; ellerimle beslicem seni :))))))

beenmaya dedi ki...

topladım bile :)))))))))))))

Zeugma dedi ki...

Tebrik ederim..Ben de çok çok sevindim :)

Tavsiye: Gitmeden önce size seminer verecekler,ama yine de başka kaynaklardan gideceğin ülkeyi çok iyi araştır..Özellikle yeme-içme konusunda çok sıkıntılar yaşanıyor.

Not: Avatar resmin neden yaşlı adam ya???Ürkünç hem de :DD

feanor dedi ki...

//Zeugma: teşekkür ederim :)
evet bekliyorum o semineri :) Domuz eti yicem galiba bol bol :P
Avatarımdaki fotoğraf ürkünç mü bilmiyorum da; fotoğraftaki benim, üstelik 4-5 yıl önce 17-18ken çekmiştim :P

babegazelle dedi ki...

varyaa nası öendim hayatımın en büük pişmanlığıdır öküz gibi not ortalamama yazık oldu giden kudurdu coştu geldi ben aman okul uzar dedim bide uzamadı mı nası sinir oldum salak kafam git mutlaka gittt

feanor dedi ki...

//babegazelle: XD gidiceeem :D orda kudurup kudurukluklarımı da yazıcam hem :P

beklerim isveçe efendim :P

Bekriya dedi ki...

gider ayak bi mim yaz bari dedim efem :)mimlendiniz

http://gecmisola.blogspot.com/2009/03/lakaplar-m-de-buyur-burdan-yak.html

Tuana dedi ki...

Süperrr :)) Çok sevindimmm valla :)

feanor dedi ki...

//bekriya: gördüm; önümüzdeki günlerde yazmaya çalışacağım, teşekkür ederim :)

//Tuana: Bence deeee :) Ben deee :)

noir désir dedi ki...

oha çok mutlu oldum feanor =))

feanor dedi ki...

//noir: ben de XD

böyle salak bir heyecan içindeyim, önümüzdeki günlerde kalın mont bot falan almayı düşünüyorum gelecek kış için :P

LoLLa dedi ki...

ordaysan acil bana bi ulas nolur

efsa dedi ki...

konuyu bilmiyorum ama, inşallah güzel şeyler olur senin için onur. :)

NoSTATIC dedi ki...

vay beaaaaaa!aferin le!Bende gelicem:/hıh

feanor dedi ki...

//efsa: teşekkür ederim :)

//nostatic: kaçırırım kızım ben seni :D bu gidişle isveçte harem kurcam zaten :P

thesaurus dedi ki...

tebrik ederim. hayırlı olsun!! =)

feanor dedi ki...

//thesaurus: sağolasın =)

EyLüL Kızı dedi ki...

Vay canına!
Tüm kalbimle tebrik ediyorum seni! :)