21 Aralık 2009 Pazartesi

Mutluluğun JPG'si.



** Beenmaya, “hakkında kitap yazılacak hatun”, hayatıma girdiği için çok mutluyum ben. Çok, çok, çok özledim kedi gibi mır mır kafamı omzuna sürtmeyi, sakalımı okşamasını, bıkmadan usanmadan beni dinlemesini, "Ay sıkıldım!" dememesini... İyi ki varsın Maya'm...

** İnsan -17 derece soğukta ‘çanağı’ donar bir halde okuldan eve yürürken; bunca yıldır neden kar kar diye bu kadar tutturduğunu sorgulamaya, kendine küfretmeye başlıyor. Link veresim geliyor bir de böyle zamanlarda; gozunusevdigiminadanasi.com!

** İlkokul hatıra defterimde bana;

“benim canım arkadaşım,
gözlerin güzel, saçların siyah,
benim canım arkadaşım;
canım, benim arkadaşım!”

diye mani yazmış olan güzel insanı buradan kucaklamak istiyorum. Öptümbye.

** Bazen, mülayim bir gay olduğum zamanları özlüyorum.

** Şebnem’in klip parçası 'yalnız' için ultra-mega-süper olduğuna inandığım bir senaryom var. Ama hatunun beni iplemeyeceği de kabak. Bu arada, gala açılış konserlerine Linköping’i dahil etmediği için kendisini buradan kınıyorum!! :kına:

** Yanımdaki 'allah vergili' İsveçliler beni 'allah vergili şeylerine' takmazken; elin iki İspanyolu bana aşık oluyor; Madrid'te olacağım günler için planlar yapıyorlar falan. "Eeee, sorun ne kuzum, buldun da bunuyorsun sen de len, bisitirgit!" diyebilirsiniz tabii. Sorun; yanıbaşımda böyle birilerinin olmaması. N'apim alla'sen elin 2893719 km uzağındaki İspanyolunu? E bünye alıştı tabii hep uzak, hep uzak. Yeter ulan, yok bundan sonra ne sevgili, ne uzak!

** Yaklaşık 6 saat sonraki uçağımla krismıs tatilim başlıyor efem! Bana,
21-28 Aralık arası Den Hague’dan,
28-30 Aralık arası Brüksel'den,
30 Aralık - 2 Ocak arası Amsterdam’dan,
2-6 Ocak Arası Madrid’ten,
6-12 Ocak arası Granada’dan,
12-15 Ocak Arası Linköping'ten,
15-17 Ocak arası Oslo’dan ulaşabilirsiniz. 2sinde hem Amsterdam'da hem Madrid'te nasıl olacaksın diyene; eş zamanlı o beybi; uçağım öyle, ben n'eyleyim?

** En güzel tatil benim, ben en birinciyim!

** Muck!

6 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Onu sevmeyen çok azdır herhalde.....Adanaya gelince yazın sıcağında da güneşi sevdiğini düşünüyormusun merak ettim :)))

feanor dedi ki...

//ateş böceği: adana'nın kışı, istanbul'un yazı :P

beenmaya dedi ki...

ahahah olmamış beğenmedim eksik kalmış bana duyduğun sevginin ne menem bişi olduğunu daha çok daha fazla daha vurgulu dile getirmelisin ahahahha :)))))

feanor dedi ki...

//beenmaya: hadi ordan! XD den haagtan sevgiler ve opcukler kuzu ;)

Damlo dedi ki...

yuh gezenti bloger

feanor dedi ki...

//damlo: holaaa! granadadayım şimdik. tatilim bitmek üzere :'( böhühühühü.

özledim kiğğ!