24 Aralık 2008 Çarşamba

Ben Bugün Kar Gördüm! :)

Aslında planım, içinde tek bir şiir barındıran zavallı sayfama bazamın içine sakladığım defterimden bir kaç depresif şiir daha koymaktı bugün. Ama halet-i ruhiyem (evet, bu kelimeyi çok seviyorum; bir de mütemadiyen var) bugün hüzne tüm kapılarını kapadı.

Benliğimin bilmem hangi kuytusundaki Manic-Depressive-Mode butonunu OFF konumuna getirdim ben bugün. "E, neyi açtın?" derseniz İngilizce karşılığını tam olarak veremeyeceğim "Hoplak-Zıplak" ve "Böğre-Basılasıca" düğmelerim ON konumunda..!

Sırf İstanbul'da Bilgisayar Mühendisliği okuyayım diye, sistemin değişme yılı olmasına rağmen azmedip tekrar girme kararı aldığım ÖSS'ye Adana'da çalışırken burada kar tatili olmuştu, millet evden dışarı adımını bile atmıyordu haberlerde denildiğine göre. Sonraki sene ben geldim; ve evet, itiraf ediyorum; küresel ısınmayı İstanbul'a ben getirdim, ya da Adana'nın tüm o sıcağını, her neyse! Geldiğim sene azıcık atıştırdı kar; sinir oldum, çıldırdım! Üstüne geçen sene ben Adana'ya gidinceye kadar tutmadı gıcık kar, ben gittim ve arkadaşlarım arayıp çıldırttı beni "Şimdi kardan adam yapıyoruz, sen Adana'da ceketle dolaş daha, eki eki!" şeklinde...

Bu sene gitmiyorum işte İstanbul, kar yağsın da tutsun diye bekliyorum..! Ve karı ilk gören herkes gibi azıcık kar atıştırdığında bile hoplayıp zıplıyorum, "Kar yağıyoooooo!!!" diye bağırıyorum, dilimi çıkarıp kar tanelerini yutuyorum!

Çok mutluyum ve çok da umutluyum; bu sene gidip Gülhane'de kardan adam, kadın, kedi, köpek; her şeyi yapacağım ve diyeceğim ki: "Ben bugün tutmuş kar gördüm!!"

8 yorum:

noname.morosophe dedi ki...

yıllar önce üniversitede okurken mersinli bir arkadaşım da kar yağınca kar görücem diye dışarı fırlamıştı.. Bize komik gelmişti ama onun için çok önemliydi.. Beni taa nerelere götürdün.. :)

feanor dedi ki...

evet, ben de insanlara komik geliyorum sanırım :) millet "k.çımız donuyor ya!" diye söylenirken ben tüm gün sarhoş gibiydim :))
sen beni kar tutunca gör bir de XD birine fotoğraf makinesi ya da kamera vereceğim zaten; çeksin beni tüm gün :)

bariisss dedi ki...

Uf ya ben de güneş olup eriteyim o zaman o karları... Sevmiyorum işte :(

feanor dedi ki...

:'( ya ben 2 gün oynayayım eritirsin sonra ya :'(

bariisss dedi ki...

İstanbul'a gelmemi engellicek o karlar yarın.. ama hadi dursunlar bakalım :)

feanor dedi ki...

istanbulda kar yok ki :) istanbul dışındaki karları eritebilirsin, burayı eritme yeter ki :))

hem ben daha kahve falı bakıcam sana, blogunu bi tamamen okuyayım da :D

bariisss dedi ki...

Ehuehe benim yazdığımı okumadan mı yazdın bunu? :)

Tamam söz ama ban öldürürüm :)

feanor dedi ki...

//barisss:
evet okumadan yazdım :D tamam bakarım ama iyi değilim bu konularda söyleyeyim :D zaten sen duymak istediklerimi söyle demiştin :) öyle yaparım, güzel şeyler söylerim ben de :)