23 Mayıs 2012 Çarşamba

YeniBirAşkYeniBirİşBizeGülecekBi'NedenLazım

Not In Love (Feat. Robert Smith) by Crystal Castles on Grooveshark 

Hola! 1 senelik erkek diyetimi İzmir seyahati ile bozmuş bulunmaktayım. 3-nights-stand ilginç bir şey aslında. Hani böyle sevgili gibisin ama değilsin, hani el elesin göz gözesin ama pembe panjurlu evlerin hayalini kurmuyorsun, gelecek planların İstanbul uçağına binene kadar falan. Bir “Anla beni yaz aşkım.” modu.

Döndüğümde iki üç gün mesajlaştık, bir özledimler, bir keşke-burda-olsaydınlar. Sonra durdu. Çok özlemişim lan sabah günaydın mesajı almayı, yatmadan önce muaaaaaahh demeyi, uygunsuz mekanlarda uygunsuz mesajlarla kızarmayı falan... Uygunsuz olan her şey güzel.

Yeni işe hızlı bir girişle başladım. Süpersonik-kurumsal bir şirketten, sikimsonik-kurumsal olmaya çalışan bir şirkete geçişle beraber yaşadığım o kısa hayal kırıklığı müddetince, disiplinsizliklerine saydım sövdüm, zira işe başladığımı bir beni işe alan adam biliyordu, bir de ben biliyordum. Gavur şeyi gibi yanan o allahın yerine iki dirhem bir çekirdek (ve alnımda ter damlaları) ile gitmişim, bana hala "Siz kimle görüşmüştünüz?" diyorlar. Planlama beceriksizliklerine karşı olan memnuniyetsizliğimi o kadar belli ettim ki, genel müdür ve unit head arayıp özür diledi benden telefonda. Sonra kendi kendime “Dün boktun, bugün koktun” dedim. Artistliğin lüzumu yok. (ama hak etmişlerdi – ve gönlümü aldılar. Bir de ilk günden headler arasında fena bir karizmam oldu; Ne-uğraşıcam-hacı-basar-istifayı-giderim-bana-iş-mi-yok?! ayakları bazen işe yarıyor.)

Önceki şirkette hoşlandığım çocuğun (ahahah tabii ki hetero ve sevgilisi var!) yeni şirkette tam karşı odada kadrolu oluşu içinse sürekli söylediğim şarkı: “bana kaderimin bir oyunu mu bu?”

Oryantasyon süreci = bir sikim yapmama süreci aslında. Etrafta dolanıp, doküman okuyup, starbuckslarda zıkkımlanıp güzel paralar alacağım gibi bir anlamı var. Tuvalete girince Grindr’a falan bakıyorum. Sadece bir çocuk online. Ama sürekli online. Bense hesap bile açmadım; grindrdakileri uzaktan sevmek aşkların en güzeli.

Ana teması da yok bu postun, komik bi tarafı da. Dağılın gen$ler.

---

Görsel: İzmir Vapuru yandan çarklı.
Şarkı: grooveshark; Crystal Castles feat. Robert Smith - Not In Love  (unoffical klip icin TIK)

2 yorum:

Hepturukter dedi ki...

burdan ulaşmak daha kolayıma geliyor, kimbra temmuzda ist.da olacak, belki bilmek istersin diye düşündüm..

feanor dedi ki...

/* hepturukter: HASSKTİR!! dedim yorumu görünce. Gidicemgidiciimgitmeliyimms! */