13 Mart 2011 Pazar

Endoplazmikbirkulum.



N'aber umutsuz ev gayleri ve kadınları? Sizlere süper bir film önerim var: “He’s just not that into you.” IMDB puanı 6.4 olan bu güzide filmi, hetero ve piç erkekler kötülemiş diye düşünüyorum zira dün gece en iyi arkadaşımla izledikten sonra AYDINLANDIM.

Kariyer açısından kafamın fena halde karışık olduğu bir dönemdeyim. Okurlardan SAP danışmanı olan varsa bana mail atsın. Sap olduğum için size danışacağımdan değil, "es-ey-pi" ile ilgili merak ettiğim şeyler olduğundan.

Bu arada, saplık güzel bir şey. Uzunca bir süre daha sevgili istemiyorum, ama bundan sonra fırsatları geri çevirmem, sevişirim. Demir bakirlik de bir yere kadar. Benim de canım var, ben de insanım.

Şimdi derin bir nefes alıyoruz ve yavaş yavaş veriyoruz. Olmamışsa da olmuş gibi davranıyor, skerler deyip hayatımıza devam ediyoruz. Erkekler yüzünden hayatı kendine zindan eden 16 yaşındaki ergen genç kız bunalımlarından çok sıkıldım.

Bu arada bir sonraki hayatımda dünyaya panda olarak gelmek istiyorum. Ye iç sıç uyu. Hayat onlara güzel.

Öperler.

- - -

Görsel: deviantart; panda by Apofiss
Şarkı: grooveshark; Doves - Pounding

12 yorum:

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Panda olduğunu düşün. neslin tükeniyo diye sana tapıyolar falan.

feanor dedi ki...

/* Günlüğü Tutan Delikanlı: FuckYeahNarcissism!!! */

agin dedi ki...

o filmi her hangi bir şekilde alınamıyan bir kesimin vatandaşı oldum..haydi kutsanmış bakireler arasına katılmak varken dünya zevkleri olmazzz..pandağğlar çok depresif duruyor ya..at ol bence at..

feanor dedi ki...

/* agin: Aga başıma ne geldiyse bisekslerden geldi, sizi dışlıyorum, dışın, dışın. Hayatım boyunca seks yapmasam beni kutsamazlar abi, o kadar fena durum. Ama gün gelir "like a virgin, touched for the very first time" diye şakırım. Belki. Pandalar depresif değil lan, hepsi nirvanaya ulaşmış. Ondan. */

agin dedi ki...

aginin cinsel kimlik de öğrenildi artık..dışın dışın..kutsanmış bir bakire gibi yaşamak için..seks şeytan işi..pandaların nirvanasını ben..yaşam aşkını öldürür insanın uyuşuklar..ondan..

feanor dedi ki...

/* agin: zaten son yorumdan sonra tartışmaya açık değildi :) Kutsanmış bakireleri skim dicem olmicak. Seks şeytan işi değil, çin işi japon işi.

Uyuşuk değilim ben, mühendisim! daksjdklajdlk" */

agin dedi ki...

hadi ordan..kınama..kutsanmış bakireler adına..helak..oha yobazlaştım..seks helakı getirir..

uyuşuk bir mühendis panda..kapı dışarı..

feanor dedi ki...

biri der kapı dışarı ama ah beni alan yaşadı, dertlerini de boşadı.

. dedi ki...

başlığına öldüğümün fiyanortu. kıyamam ben saaağa.

feanor dedi ki...

/* XG: Ben de senin mahlasına ölüyorum :P Görümcem benim!! :kalp: */

BURAK CELIK dedi ki...

ben panda olmak istemiyorum. öldükten sonra tekrar yaşama gönderilme zorunluluğu olursa tavrımı ortaya koyup "dünyaya gitmem ben abi" diycem. artık bulsunlar başka gezegen bana bu dünyada birden fazla kere yaşanmaz.

feanor dedi ki...

/* Aptal Kalp: Na'vi olup kırlarda koşalım, özgürce, hoyratça, falan. */