9 Ocak 2011 Pazar

OF.


Gecenin üçünde, gözlerim hayata isyan ettiği için bilgisayar ekranına güneş gözlüğü ile bakarken, Lady Gaga dinleyerek, .NET ile t-shirt satan e-ticaret sitesi yapmaya çalışıyorum... Al sana gay bilgisayar mühendisi. - (fotoğrafın altındaki Jay Smith cover'ı ve bence çok eğlenceli)


Görünüş itibariyle sikim gibi olacak site, ama fonksiyonalite ile koymayı düşünüyorum; kısmetse, rabbisi büyük, nasip, falan. - hayır, kaderci değilim.

Evde çok fena bir hava var, herkes non-stop ders çalışmakta; temizlik yapmayı, bulaşık yıkamayı bıraktık; mutfağımızda ocağın sonuna kadar yeni yaşam formları keşfetmeyi bekliyoruz. Temiz tabak çanak olmadığı için dışardan istiyoruz; hep pizza, hep kebap, hep döner; şubatta göbeğim ormanda on panda gücünde olacak. "Türk kası iyidir, yastık gibi hem, göbekli erkek severim ben" diyen erkekler!! N'ABER? - (want your bad romance, ara beni, muck.)

Damarlarımda kan yerine kahve dolaşıyor, bi tarafımı kessem kahverengi bi sıvı akacak; bitsin artık şu koduumun öğrenci hayatı.

Hepinizi for döngüsü ile öpüyorum.

NOT: Yazmayacağım dedim ama facebook ve twitter hesabımı dondurduğum göz önünde bulundurulursa, dersten kaytarmak için ya sigara içiyorum ya da bloga giriyorum. Bence ikincisi sağlığa daha az zararlı... Sence?

Ga ga, o la la.

NOT 2: Az önce o dolar işaretinin 20den önce gelmesi gerektiğini fark ettim. Ama düzelteni s.ksinler.

4 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Canım, özledim seni... Az kaldi , bitecek... Herşey güzel olacak,sonra sabah kadar dans dans dans...

öpüyorum..

feanor dedi ki...

/* Brajeshwari: CANIMSIN. Söylemek istedim :) */

Serkan dedi ki...

Oha. Giriş bölümünde sesli güldüm.

Dayanamayıp geleceğini biliyorum. eheh.

Blog çeker. Ayrıca aylar sonra sayende bad romance dinledim.

Bi de şey. Meğersem piyangodan para çıkmamış bana. O ayrı bi olay. ANLATACAAM.

kadıköyde işbankasının önünde bağıran bi kadın var ona gittim biletimi verdim. Kadın aldı eline bieti, baktı baktı "ben burda bişi göremedim" dedi. (sanki fal bakıyor.)

Sonra ben dedim internetten numaramı girmiştim diye. Kadın geçen senenin sitesine girmişsindir dedi. Öbür kadın geldi yok artık direkt yeni yılın sitesi açılıyor dedi. Bunlar kavgaya başladılar ben de ortalığı karıştıran sinsi gibi uzaklaştım oradan.

Böyle.

feanor dedi ki...

/* Serkan: Bence blog şifresini de vermeliyim birilerine.

Piyango olayına gelirsek; asdafsfdssafdasfasdfasdasdasfsadfasdasfasdasfdassafafsdasdafasdsadsadfasdsafasdasfdasfasdsafdasfd */